Skip to content

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via info@bodemgigant.nl U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. 

“Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).”

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Retournering

De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. De retourzending van een levering kost €100,- incl. btw. Wanneer er een nieuwe levering gedaan moet worden door bijvoorbeeld foutieve bestelling, zal tevens opnieuw de originele leverkosten in rekening gebracht worden. BodemGigant kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de retourkosten van het product indien de consument deze wenst terug te sturen, tenzij het product aantoonbaar ondeugdelijk is. 

Waarom Bodem Gigant?