Skip to content

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via info@bodemgigant.nl U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform https://ec.europa.eu/consumers/odr 

“Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).”

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen
dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af
aan de wettelijke garantie.

Waarom Bodem Gigant?